30 Ekim 2009 Cuma

KIRMIZI


KIRMIZI

 

Sen değil misin solduran tüm renkleri bir damlada,

 Pembenin bir zamanlar sen ağladığını nerden bilesin?

Bahtımız da elbet sararıp solmak günün birinde ama,

Ne diye ağlamaya mahkum gözlerimin ferini de istersin?

 

Hatıraların yükü seni kambur etmedi mi hâlâ?

Çatık kaşlarını ayakta tutan omuzların böylesine dik.

Sonu gelmez dediğimiz nice günlerimizi gömdük ama,

Kederini yâr eden kaderimiz sensizlikten yine yitik.

 

Dilemez miydim vurduğun her yan kan ağlasaydı, ölseydim?

Ne çare ki ben sen sızlayan yaralarımı hiç dindiremedim.

Nasıl bir zehirsin ki sen, eyledin beni ölmelere müptela?

Dermansız gönlüme seni içmelerse beyhude bu saatten sonra.

 

Nasıl bir can bendeki, çekmediği dert kalmadı inadından,

Bîtap düşen de o değil mi zaten bunca günahın ardından?

Kaçsam ne yazar ki senden, kan olmadın mı bedende?

Şimdi kestim bileklerimi işte, artık her yer senin renginde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder